نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4714
-
الف
+

بازیگر «مدار صفر درجه» با یک سریال جدید به تلویزیون می آید

«پیر داغر» بازیگر لبنانی به جمع بازیگران فصل دوم «نجلا» به کارگردانی «خیرالله تقیانی‌پور» پیوست.

به گزارش آی فیلم 2، «پیر داغر» بازیگر لبنانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «مدار صفر درجه»و «ساخت ایران»  مشاهده کردندبه جمع بازیگران فصل دوم «نجلا» پیوست.

فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی «خیرالله تقیانی‌پور» و تهیه‌کنندگی «سعید سعدی» این روزها در جنوب ایران در حال تصویربرداری است.

قرار است این فصل در ۳۰ قسمت به تولید برسد و داستان آن به بازگشت کاراکترهای قصه از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رقم می‌خورد می‌پردازد.

این پروژه غیر از بازیگران ثابتی دارد با بازیگران جدیدی هم قرارداد می‌بندد که از جمله آنها «پیر داغر» بازیگر اهل کشور لبنان است.

داغر پیش از این نیز با کارگردانان ایرانی همکاری داشته است که از میان مهمترین آن‌ها می‌توان به حضورش در سریال «مدار صفر درجه» به کارگردانی «حسن فتحی» و فلم «به وقت شام» به کارگردانی«ابراهیم حاتمی» کیاست.

«هدایت هاشمی»، «سیدمهرداد ضیایی»، «آزیتا حاجیان»، «حسام منظور»، «محیا دهقانی»، «ملیکا شریفی‌نیا»، «مصطفی ساسانی»، «سوگل طهماسبی»، «ایوب آقاخانی»، «مرتضی شاه‌کرم»، «بدرالسادات برنجانی»، «محسن پوشایی»، «حسین شفیعی»، «تورج فرامرزیان»، «وحید نفر»، «جمال بیات»، «ابراهیم گله‌دارزاده»، «رستا رضوی»، «مهدی ملاک»، «سیامک توده‌فلاح»، «اسحاق احمدپور»، «محسن مرادی»، «امیر دهلکی» و «سامان خلیلیان» از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر